Bhures

Idag gick jag upp sådär tidigt igen. Men denna gången tog jag faktiskt sprutan! Gjorde inte jätteont tyckte jag, men det är lite spänt i armen nu! Efter att jag tagit sprutan åkte jag till Staffanstorp och gick till medborgarkontoret och hämtade mitt busskort. Nya busskort för i år. Skånetrafiken ska byta ut hela deras betalningssystem och gymnasiekorten är de första som bytas ut. Vi har nu mera kort som man ska hålla framför en apparat och så ska de pipa istället för att stoppa ner dom i en apparat!

Var hela dagen i Kivik med pappa och Hanna. Vi var inne på Kiviks musteri och köpte lite cider och spännande juicer och sånt. Sen åkte vi ner till hamnen och åt på restaurangen. Jag kände mig sjukt vuxen när jag beställde in en fisksoppa (innehållandes pilgrimsmusslor, blåmusslor, lax, räkor och nån vit fisk) och åt upp allt! SJukt gott var det också! Vi köpte även med oss lite rökt makrill som vi åt på kvällen. Mycket fisk idag alltså xD.

Nu på kvällen har jag lekt med Jenny. Vi chillade rundor på internet och sen gick vi en promenad. Vi mötte då Jesper, som precis varit och tränat amerikansk fotboll. Vi lekte lite med hans boll :).

Den här hittade jag i vårt kylskåp. Vad gör den där? Jag vill inte ha Arla! Skånemejerier <3

Ha en bra natt eller dag :)
/Karin

Någon har stulit mitt hjärta ersatt det med en atrapp
En mekanisk bomb som tickar hysterisk mycket

-Navid Modiri och Gudarna-

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du har haft en bra dag! :)



Kolla gärna min blogg! :)

2009-08-13 @ 23:52:12
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det är sånt system som de har i London, baby!

2009-08-14 @ 14:35:12
Postat av: Sofia

Man blir vad man äter. Därför är du nu en fisk (men det var du innan också, en klumpfisk!!)



Sen hoppas jag verkligen att du skjöt det där mjölkpaketet! Eller åtminstone vägrade dricka den..

2009-08-14 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0