Bertil <3

Ja, nu sitter jag på Bertil. Nä, jag är inte sjuk i huvudet. Bertil är sittdynan som jag fick i födelsdagspresent. Den är inhandlad på IKEA därav namnet! Bertil är sjukt gosig!

Dagens skolmat: Panerad fisk och potatis. Sen var det någon smart snubbe som kom på att man kunde ha curry till fisken (i såsen alltså!). Det smakade förvånansvärt gott :S.

Jag hade japanska idag. Vi spelade sifferbingo. Jag vann och fick nån slags "Hello Kitty"-påse. Har inte riktigt kommit fram till vad det är än. Antingen tvättpåse, necessär, pennskrin eller någon annan form av påse!


Ångest till max!..

Nu vet jag ej vad jag ska göra. Ni får ha det gôtt!
/Karin

Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

-Håkan Hellström-

Kommentarer
Postat av: A

Snygg blogg läs gärna min<3

2009-08-26 @ 21:37:50
URL: http://brunettandy.blogg.se/
Postat av: sessie

fin blogg, gjort designen själv?

svara gärna på sessiebecca.blogg.se , kram !

2009-08-26 @ 21:53:57
URL: http://sessiebecca.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ahh! Slutprov, din stackare!

Är japanska kul? Funderar på att välja det sen.

2009-08-26 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0