With or without you..

Hellooo
Vaknade vid 10. Satt vid datorn i princip hela förmiddagen. Åt även omelett ;) haha. Tog sen 166an med Filli till Lund södra trafikplats (ni vet den dr statioen vid statoil som känns sådär härligt onödig). Vi gick in på statoil och köpte lite färdkost (d v s cocca och schweizernöt). Sen tog vi 130 som Emelie satt på. Vi hoppade av på Södervärn och sen tog vi 3an till stadion. Där fick vi vänta en stund på Lollo sen gick vi in :). Vi lyckades hitta Sofie och de andra människorna. Matchen slutade 1-1. MFF leder just nu allsvenskan, men denna omgången är inte slut än. Hoppas på att HIF förlorar imorron!


När jag kom hem åt jag kvällsmat, lax, potatis och citronsås :). Gick sen en runda med Jenny, Vi prata gamla minnen. Sjukt kul ;). <3

Nu ska jag sova är litta trött!

Godnatt <3
/Karin

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more and I'm waiting for you

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, bilden på sankan ger en rysningar;) så snygg:)<3

2009-04-20 @ 11:01:54
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0