Vakuum och stenar..

Skola idag då ja. Åkte buss in med Linnea och Sofie :). EHL första timmen med klassråd. Jag fick vara ordförande :O. Men nu har man det avklarat ;). Sen hade man engelska. Jag hade det muntliga nationella. Läskigt värre. Förhoppningsvis gick det inte rent åt helvete..
Till lunch fick vi något som såg ut som att man ätit det igår och nu åt det igen :S. Efter det var det mattelektion. Känner att det är ganska lätt :). Det är skönt! Sen till sist 80 minuters fysik. Segt som satan plus att man fattar typ nada -.-

Gick sen bort till katte och ta bussen hem. När jag stod där kände jag bara: "Klockan är halv tre och jag är på väg hem. Hemma kommer jag inte göra något vettigt överhuvudtaget". Jag kom då ihåg att Sofia skulle gå på stan lite så jag ringde henne och frågade om jag fick hänga på. Det fick jag ;). Vi gick och kollade på lite kläder sen gick vi bort till mormors bageri och fikade. Sen gick vi bort till ett sånt där ställe där dom har massa parfymer och smink, eftersom Sofia hade beställt tid för att ta hål i örat! Så det gjorde hon då ;) haha. Det blev mycket fint. Vi gick sen förbi glasskulturen och då kände vi båda två att det hade varit gott med en glass ;). Så vi köpte glass och satte oss på Stortorget (heter det så?) och var sådär härligt spykistiga ;). Efter det tog jag bussen hem. Åkte med Filli. Det var mycket trevligt. När jag gick av bussen fick jag något slags glädjerus och var helt glad. Tyvärr försvann det ganska snabbt...

Min fredagkväll sög ganska mycket kan jag tala om. Åt kvällsmat med familjen min och sen såg vi Talang 2009. Tycker inte det är jättekul, men det är bättre en Så ska det låta som bara är ett uppgjort skitprogram!


Btw så fick jag hjälpa min lillasyster att starta ett bdbkonto eller vad man kallar det. Hon kom hemrusande och bara: "Karin du måste fixa så jag kan ha en bilddgabok, alla har det!!". Jag frågade sen vilka det var som hade det och så räknar hon upp typ 5 st -.- Hon blir bara mer och mer fjortis. Tycker inte om det. Vi har skakat hand på att hon inte ska bli det, men man vet aldrig...

Nu ska jag sova. Imorron blir det sista hockeyträningen. God natt <3

/Karin

So long my luckless romance
My back is turned on you
I should have known you'd bring me heartache
Almost lovers always do


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, du hade den bra rubriken idag ^^



Måste säga att Så ska det låta var kul idag. Johan Wester var med och det gjorde allt fett mycket roligare x')



Annars har min fredagkväll sugit ganska hårt med. Halva familjen fick ett raseriutbrott lagon till middagen :P



Men så kan det vara.

2009-04-17 @ 23:58:04
Postat av: rebecca

hur gammal är din syster nu :O

2009-04-18 @ 11:19:38
URL: http://reebeccaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Damn, she is getting old

2009-04-18 @ 11:27:37
URL: http://reebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0