Våga vara den du är och visa att du tror


Godnatt, Gokväll, Godmorgon, whatever you like!
Efter att kommit hem från Lollo så gjorde jag i princip ingenting.. Klart att jag gjorde nånting, men inget spännande. Satt framför datorn och kollade på vänner. Passa även på att ändra utseendet på bloggen lite grann sådär ;). Blev väl sådär, men jaja. Tycker alltid det är lite kuligare med nytt utseende! Vid 9, om jga inte minns helt fel, stack jag till Emma. Där var Lollo och Filli (Filli hade en ny fin jacka :) tihi). Vi lagade mat. D v s vi värmde kyckling i mikron och pommes/kroketter i ugnen. Emma var även duktigt och gjorde sallad (som jag iof sig inte åt av, men ändå). Lollo hjälpte inte till med maten utan betalade istället in till TÅPAR (Torns Årliga PåskAnkRace). Så nu är vi anmälda och betalda xD, haha. Efter att ha planerat lite på avslutningslägret åt vi lite browniecheescakeen. Så sjukt gott, men ännu mer mättande! Vi kund etyp inte röra oss efteråt.
Vi gjorde inte så mycket mer. Skrattade åt massa citat från vänner, Sunes jul och sommar, Mysteriet på greveholm och lite Björn gustafsson. Vi låg även och mös på Emmas köksgolv ;). Tack för kvällen <3 :).
Puss
/Karin

När du tappat dig helt, när du släcker om natten och tystnaden i ditt
Rum känns så stor att du inte kan andas
Blunda då hårt och viska att allt, allting kommer bli bra

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du var säkert kanin i ditt förra liv, och nu har du fått en överdos på grönsaker :)



Sen måste jag också säga att din blogg är mycket snygg.

2009-04-06 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0