Underbar dag :D

Igår var en sjukt najs dag!
Började med att träna hockey med Linnea. Det var faktiskt väldigt kul. Vi spela match nästan hela träningen :D. Kom hem och duschade sen stack jag hem till Lollo. Hon låg och sov i trädgården i det underbara vädret :D. Jag väckte henne och sen gick vi in och lyssnade på matchen (BK Häcken - Malmö FF). MFF vann med 0-1. Shit vad glad jag blev (och är)! :D Så sjukt bra början och just nu leder de serien ;) haha.


Efter att vi lyssnat på matchen gjorde vi laxpasta. Supergott :D. Jag var duktigt och skurade gurka, haha. Efter den sjukt goda maten gick vi en runda med Ebba. Vi gick inom citygross där vi köpte ingredienser till browniecheescake. Fast vi orkade inte baka den direkt när vi kom hem så vi tittade på robinsson istället :P. Men sen bakade vi. Sjukt bra blev det :P. Jag bestämde mig för att sova över för annars kulle jag få cykla hem mitt i natten helt själv och det tycker inte mamma om ;). Så innan vi gick och la oss såg vi Björn Gustafsson - ett livsverk. Sjukt rolig är den, fast jag var så trött att jag somnade lite då och då xD. Vi somnade till slut vid typ 3 eller nått.
Vi vaknade sen på morgonen vid 11-12. Mysigt ;). Vi åt frukost och smakade även på browniecheescaken som vi ska äta ikväll med Filli och Emma.
Sen har det inte hänt så mycket mer, men det var en sjukt najs dag igår iaf :D <3.
Puss
/Karin

I feel the beating of your heart
I see the shadows of your face
Just know that wherever you are
Yeah, I miss you
And I wish you were here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0