Tryggare kan ingen vara..

Idag var det en sån där lång skoldag från 8.30 till 4 med 5 lektioner  och i princip inga raster -.- Det hände inget speciellt sådär. Blev klar med matteuppgifterna ovanligt snabbt :) och vi ska börja med ett stort arbete i historia som ska bli 7 sidor långt.. Tänkte skriva om Berlinmuren och sådär..

Tog bussen hem 16.17. Var väl hemma vid tio i fem ungefär. Hann inte äta eftersom jag var tvungen att vara på scoutgården halv 6. Slängde i mig några rostemackor och sen stack jag. Där var Lollo i full gång att fixa inbjudningarna till lägret. Sen stressade vi ihop en hel del :). Pappa kom och hämtade oss sen körde vi till kyrkan i Kyrkheddinge och där "firade" vi St: Georg. Sådär gulligt trevligt. Efter mässan gick vi fackeltåg till församlingsgården. Vi (jag och Lollo) sprang sen in på församlingshemmet och gjorde klart unbjudningarna och gav dem till ledarna :). Så nu e de klart iaf. Sen åt vi korv och sånt där som mna brukar göra och sen åkte vi hem.

Imorgon är det nationella i engelska och sen åker man på förbundsmöte till Göteborg. Sla väl bli trevligt även om Emma inte kan följa med :/..

Idag fick jag mitt årskort. :D sjukt fint är det! Och idag kom jag på en grej också. Jag klarar inte av att vara ensam. Jag får typ panik eller nått :S..

Nu ska jag sova tror jag. Natti natti :)
/Karin

I got soul, but I'm not a soldier..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Seriöst, man orkar inte 7 sidor -.-

2009-04-24 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0