There is no selfless good deeds..

Hej, jag jag kan inte andas och vi har inga näsdroppar hemma vilket gör att jag kan andas ännu mindre -.-

Idag började jag med fysikprov.. Det gick nog okej. Antagligen bättre än förra provet... Svenska efter det. Det kom då tre människor som skulle skugga vår klass idag :). Mat. Formpressat kött med äcklig potatis och någon märklig sås :S. Smaskens.. Matte efter lunchen. Vi fick tillbaka våra matteprov och jag kan bara säga att JAG HATAR MATTE B! Biologi. Dä gick vi igenom lite inför provet och sen såg vi en film med massa äckliga larver och sånt där.. Usch! Kändes som om jag skulle dö där ett tag eftersom min förkylning är sååå jobbig.. Funderade på att gå hem och skippa franskan, men sen tänkte jag att eftersom jag inte var på franskan igår och denna lektionen bara varade i 40 minuter tänkte jag att kunde lika bra stanna kvar..
Stannade sen kvar och åt glass på Per Tutti med Sofia och Veronica. Sjukt gott :). Har sen inte gjort nånting. Typ ätit soppa och pannkakor. Tittat på vänner.

Ska väl försöka sova snart..

God natt <3
/Karin

Come on, let me love you just a little bit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0