Söndag och påskdag ha?

Vaknade vid 10. Jag duschade och fixade mig. Sen satte ja mig ute i solen läste ut novellen till engelskan. Den var lite märklig, men jaja. Nu är den utläst iaf. Sen satte jag mig och skrev på rapporten. Är nästan klar nu :). Klockan 14.47 tog jag bussen till Malmö (själv, eftersom Sofie råkat ta en buss för tidigt ;)). Lyckades hitta rätt stadsbuss och sen åkte jag till Emelie. Vi satt på Emelies rum och spelade lite Guitar Hero. Sen gick vi till Maxi och handlade lite grillgrejer (Hamburgare, hamburgerbröd, dricka, marshmallows och ketchup :P). Tror ni inte att deras engångsgrillar var slut? Jo.. Så vi fick gå en ganska lång bit till statoil och köpa en engångsgrill. Vi tog även tre muggar därifrån ;) tihi. Sen satte vi oss på en grillplats på västra hammen. Vi försökte få lite eld på grillen, men vi lyckades inte riktigt. Som tur var där en snäll människa som hjälpte oss :).Sen grillade vi hamburgare och marshmallows, skrattade åt en människa som trillade, tog ett foto åt några polacker (tror vi att de var), fotade solnedgången och eldade gräs hahaha! Efter att det inte gick att elda någonting mer gick vi bort till "titanic" och slängde marshmalllows i vattnet xD.
    


Tack för en sjukt rolig kväll :D <3<3<3


/Karin

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0