Påskafton

Vaknade vid 10 ungefär. Hanna var då i full gång och letade efter påskägg. Själv satte jag mig framför TVn och hoppades på att Hanna skulle hitta mitt och sen säga var det var. Tyvärr letade Hanna i fel rum så mamma fick "hjälpa" oss att hitta dem med hjälp av att säga om det var varmt eller kallt (varmt betyder att man är nära, kallt att man är långt ifrån). Till slut hittade vi våra ägg :D. Detta året var det ovanligt gott godis i äggen ;).
Mamma tvingade mig sen och ta en macka för att jag skulle få fika sen ;) haha.
Städade mitt rum och sen var jag ute och chillade i solen. Jag tycker om solen, den är trevlig ;). Vid 4 ungefär kom Sara och Sebastian så då fick jag gå och byta om till kjol istället för mjukisbyxor. Lite senare kom även mormor. Vi åt påskmat. Ni vet vad det är. Sill, prinskorvar, köttbullar, ägg och sånt där. Tycker inte det är jättegott, men det går ner. Ja, sen hände inte sådär jättemycket. Vid halv tio gick Sara, Sebastian och mormor hem så nu hamnade jag här.

Imorgon ska man träffa Emelie och Sofie i Malmö. Det ska bli skoj! Sen på måndag är det match :D. Inte alls många dagar kvar nu alltså!

Tänkte nu avsluta med en mycket cool, men gammal bild på mig ;)


/Karin

One step forward making two steps back

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, om ni har prinskorvar och köttbullar på påskbordet så har vi mycket godare mat :)

2009-04-12 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0