På topp ;)

Nu ligger man här i sängen och tittar på vänner, samtidigt som man har snustorra läppar, eftersom man måste andas med munnen p g a den dumma förkylningen som jag fick igår -.- Men jag är ändå glad för HIF/HIV förlorade idag och det betyder att MFF är ensam på topp :D!


Min dag då ja. Började 8.40 med fysik. Vi repetera mest inför provet imorron. Sen var det språk, men busig som man är skolkade jag och hängde med Ulrika och Nina till Mcdonalds istället :). Sen skulle Nina gå ett litet ärende så jag och Ulrika gick på stan och kolla i affärer. Sen var det 40 minuters biologi. Vi hade en liten genomgång om Darwin och sådär ;).
Lunch var det sen. Ris med någon köttgryta av något slag :S. Gympa efter lunchen. Jag var inte med p g a min förkylning. Sofia och Nina var inte heller med så vi gick en "promenad". D v s sätta sig på en lekplats och snacka ;). Sen slutade vi 14.20. Men jag och några stannade kavr och var med på fysikhjälpen. Fattar det nästan nu tror jag...

När  jag kom hem åt jag kvällsmat och sen satte jag mig och coola mig vid datorn ;) haha. Räknade några uppgifter innan maten också. Varav en inte blev rätt. Tror faktiskt det var fel i facit! Yeye. Nu ska man väl försöka sova (och andas..) så att man är pigg till provet imorron som börjar 8.20.. -.-

God natt <3
/Karin

What's your name? What's your sign?
Where in heaven have you been all my life
What's your name? What's your sign?
Where the hell do I turn out the light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0