Monday one day, tuesday two days.

Idag är det tisdag. I vanliga fall skulle man vatt i skolan, men eftersom det är påsklov är man ju ledig  ;). Jag har inte gjort särskilt mycket idag. Skulle plugga, men ja, det sket sig ganska mycket med det. Har istället påskpyntat lite och lyssnat på musik hela dagen. Ganska trevligt faktiskt. Jag har också tittat på massa klipp från gamla MFF-matcher. Typ tifon och sånt från skånederbyn :). Malmö FF <3
Jag har btw fortfarande inte fått mitt årskort :/. Lite jobbigt, men pappa ringde och då sa dom att om jag inte fått det på torsdag får man åka till kansliet och hämta något slags kvitto som man kan visa upp istället!

Upptäckte precis en mycket spännande människa, eller spännande kanske är fel ord, men jaja. Han skriver iaf en låt per dag. Ni kan lyssna på dom på hans hemsida: http://www.rockcookiebottom.com/

Imorgon tar man bussen in till Lund vid 10.50 och sen tåget till K-town klockan 11.42. Sen ska man umgås med brodern hela dagen :D. Skojskoj!


Nu ska jag ut med Kelvin. Ha det fint :)
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0