Monday One day, Tuesday Two days, Wednesday What day?, Thursday Third day

Är egentligen för trött för att skriva, men jag gör det ändå.

Vaknade vid sådär 9. Duschade och fixa mig. Kvart i 1 gick jag bort till Emma och sen gick vi bort till scoutgården. Lollo var redan där. Vi började planera till avslutningslägret. Filli hade försovit sig så hon kom lite senare. Efter ett tag blev vi hungriga så vi gick bort till vårt stamställe (Ica). Vi köpte 8-pack billys pizza, 1,5 liter mjölk, kräm och ballerina. När vi kom tillbaka åt vi :). Sen återgick vi till planeringen igen. Sen var alla hekt sega så då bestämde vi oss för att leta utklädningskläder. Vi hittade en låda med massa gamla 80-talskläder. Sjukt fina xD haha. Blev ett antal skrattanfall jao.

16.45 (tror jag) tog vi bussen till centralen i Lund. Där hittade vi en Jacob och en annan kille, som jag fortfarande inte vet namnet på! Efter att ha shoppat lite inne på pressbyrån tog vi 123:an till Vallkärra för att vara med på TÅPAR (Torns Årliga Påsk Ank Race). Vår anka, Sickan II (samma som vi använde förra året ;)), var finast.

Sickan levde inte riktigt upp till våra förväntningar, men söt va han, haha. Till sist slutade vi 4 av 10. Inte jättebra, men vi vann över Grymma morötter ;) haha. Efter ett antal race och lite betting gick vi in och åt mat. Var väldigt gott :).

När jag kom hem sms:a jag Jenny och sen gick vi ut och gick. Trevligt trevligt. Imorron ska vi till Entré. Det ska bli spännande.

Nu ska jag sova för jag är jättetrött.. God natt
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0