Life's like this

Idag började jag klockan 10. Det var najs :). vi började svenska och då såg vi film; Oh brother where art thou? Sjukt bra faktiskt och rolig ;). Sen hade vi lunch. Okokt ris med någon slags korvgryta.. Gick ner, men finns väl goadre saker :/ haha. Sen hade vi engelska. Där fick vi några uppgifter att göra, men vi blev trötta på det. Så vi sökte på snygga killar istället, haha ;).
 Jonas Sandqvist

 Oliver James

 Channing Tatum


 Noah Wyle


Jag tycker ju då Jonas Sandqvist är finast ;) haha <3

Iaf när jag kom var jag duktig och satte igång diskmaskinen för de ville mamma. Sen skrev jag lite på engelskan, läste historian och fyllde nästan i hela fysikpappret!
Har ätit i uterummet för första gången detta året. Kinamat. Mumsigt värre :D. Ikväll ska jag glo TV och sånt där trevligt ;).

Just nu sitter jag kvar i uterummet och pratar med en lite full bror på msn ;), men det är trevligt :D!

Ha det fint puss
/Karin

And still I can't let you be
Most nights I hardly sleep
Don't take what you don't need from me


Kommentarer
Postat av: H

Men Noah är min och alla andra skulle bara våga lägga tassarna på honom. Vi firar nog snart 4 års :D

2009-04-09 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0