Låång dag..

Japp, började 8.30 med svenska. Vi såg klart "Oh brother where art thou?" Sjukt bra var den :). Sen hade jag franska.. Ganska segt att ha 80 minuter franska måste jag säga. Efter språket var det lunch. Lasangettegratäng (stavning?). Tycker inte om det, nä. Efter lunch historia, matte och till sist biologi. Fick skynda mig hem sen för jag hade klipptid klockan 16.45 och slutade 16.00. Har ni tur och träffar mig får ni se hur min frisyr ser ut ;) haha. När jag väl kom hem efter att ha gått genom i princip halva Staffanstorp pluggade jag matte..


Efter att jag ätit kvällsmat stack jag hem till Emma och sen gick vi bort till scouterna :). Vi var duktigt och planerade lite inför avslutningslägret :D.

Imorgon börjar jag 08.15 med matteprov. Segt jao!..
Ska väl sova nu då..
God natt
/Karin

Min ungdom kommer aldrig igen
Jag har så mycket förstånd att förlora än
Så jag lovar dig inget, min käraste vän
Det är ett kort liv

Kommentarer
Postat av: Sofie

lycka till på provet!<3<3

2009-04-02 @ 23:04:53
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0