Låååång dag!

Började 8.30. Lite för tidigt kan jag då tycka  -.-
Hade en tråkig svenska och p g a svenskan var jag tvungen att ta med den dumma datorn.. På franskan satt vi i "språklabbet" som det så vackert heter. Man fick då läsa lite ur en text och som spelades in och sen kunde man lyssna på det man precis läst. Usch va läskigt det är att höra sin egen röst. Vi fcik sluta 20 minuter tidigare. Det är trevligt! Sen var det lunch. Fiskgrejs. Ganska gott ändå (om någon bryr sig :S). Sen var det historia där hade vi ett förhör. Det gick sådär failade på typ tre frågor... Matte på källbo i 80 minuter. Segt jao! Mitt humör sjönk lite under denna lektionen. Till sist biologi. Vi kollade på fossiler. Det är lika kul som det låter. Sen skulle jag vara med på fysikhjälpen var det tänkt, men den var redan slut.. Slutade då till sist vid 4. Tycker inte om torsdagar.

Kom hem vid kvart i fem ungefär. Gjorde klart matten och sen åt jag kvällsmat med mammi och pappi (Hanna var på kör). Sen cyklade jag ner till scouterna. Försökte få radion att hitta rätt kanal. Det gick sådär. Sen kom Lollo och hon hade dator så vi lyssnade på matchen på den istället (AIK-MFF). Under tiden som vi lyssnade på matchen planerade vi lägret. Lite senare kom Filli och hjälpte oss också!

Btw så slutade matchen 1-0 till Malmö FF :D:D. Så sjukt bra!!


Ska väl sova eller äta nu ;) God natt :)
/Karin

Det löser sig, det gör det alltid.
Det kommer fixa sig till slut
Inget tvivel om, fast nu känns skiten sur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0