K-town all day!

Måste bara berätta att jag äntligen fått mitt årskort eller egentligen inte. De är inte klara med det så jag har fått två biljetter till de två första matcherna och sen ska jag få mitt årskort. Jag är sjukt lycklig iaf :D.


Ja, nu ska jag berätta om min dag. Vaknade vid 8 och duschade. Vid halv 11 gick (eller cyklade egentligen) jag och Hanna ner till busstationen. Där var mormor och gav mig muffins och ost som jag skulle ge till Jakob xD. Fick även 200 kr :). Vi hoppade av vid centralen. Där stod Sara och väntade på Hanna. Jag följde med dem ett tag för mitt tåg gick inte förrän vid 11.42. Sen hoppade jag på mitt tåg. Jag tycker om att åka tåg. Det är så lugnt och skönt :). I K-town stod bror min och väntade på mig. Jakob visade mig runt i området där han tillbringar sina dagar ;). Vo tog en "fika". Dvs en kaffe eller varm choklad ur maskin. Vi var och handlade ingredienser till Spaghetti carbonara. Sen gick vi upp till Jakobs "lägenhet" eller vad man ska säga och lagade mat samtidigt som vi tittade på svensson svensson-filmen. Sjukt rolig är den! Till sist spelade vi GH. Är sjukt duktig på det faktiskt :P. Klockan 18.23 tog jag tåget till Lund. På vägen hann jag se stället vi badade på på konfa. Så fint :P.


Sen har min dag inte innehållit så mycket mer. Är hungrig så jag ska väl ta och äta nått. Ha de fint!
/Karin

It's such a funny sensation to be
so happy that you wanna die
Promises always were crazy to me
But never was I so surprised

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0