Jag är så lycklig! :D

Började dagen med att spela wii och sen även plugga lite fysik ;). Halv tre kom Jenny till mig och sen gick vi bort till Emma och sen gick vi till busstationen. Tog 166an och i centrum hoppade Sofie på. Vi hoppade av vid Lund södra tpl (den stationen som man alltid frågar sig varför folk går av på, eftersom den ligger mitt ute i ingenstans). Vi tog därifrån 130 till Södervärn. Där mötte vi upp Emma och Lollo. Vi följde (eller snarare gick förbi) tåget.


Vi fick gå en liten omväg til stadion för att Lollo skulle lämna sin väska i bilen. Till slut kom vi till stadionen. Stog i en liten kö och några män "klämde" på en för att man inte ska ta med saker in som man inte får lov att ta med in. Sen trängde vi oss fram och WOW va häftigt. Så sjukt fin är det! Matchen var helt underbar.  Vi spöade Örgryte med 3-0! Labinot Harbuzi gjorde det första målet på den nya stadionen! Agon Mehmeti de två andra målen.
Olof Persson
   


Är sjukt lycklig nu! Helt underbar första match!

Tunn som en rögad ål
Ändå så gör han mål
Agon Mehmeti, Agon  Mehmeti

Nu ska jag sova! Godnatt :)
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0