Isn't ironic?

Nu ligger jag här i sängen med en styck Kelvin bredvid mig och tittar på vänner. Har även nyrakade ben och en nybäddad säng ;). En härlig känsla må jag säga :).


Idag skulle jag på hockeyträning, men den var flyttat till Söndagen och då är ju jag på match så det går inte riktigt. Sen nästa vecka är det avslutning, men då är jag på förbundsmöte :/...  Yeye, what's you going to do? Städade då mitt rum istället. Orkade dock inte dammsuga, för det är så fruktansvärt jobbigt xD. Gjorde lite matte och sen försökte jag mig på att göra lite fysik. Problemet är bara att varje uppgift jag gör så kollar jag antingen i facit eller frågar pappa och de blir ju lite svårt på provet om man säger som så. Gjorde iaf klart uppgifterna så nu får jag väl repetera och sådär :/... Blev trött på fysiken så jag cyklade och handlade lördagsgodis xD. Sen hände väl inte så mycket mer på min lördag -.-

Imorgon är det match mot Trellehulla. Det ska bli kul. Hoppas nu dom vinner. Dom brukar ha svårt för trellehulla av nån anledning :S. Sen är Trellehulla ganska duktiga i år! Spännande ska det bli iaf :).

God natt <3
/Karin

Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way of helping you out when
You think everything's gone wrong and everything blows up in your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0