I don't want you in my head, ok?

Idag har jag inte gjort särskilt mycket.. Satt vid datorn och kollade vänner ett tag. Väldigt underhållande måste jag säga! Efter att skratta lite så gick jag till mormor. V gick till Ica för att köpa godis som jag ska ge till min bror på onsdag. Min mormor är så söt. När vi gick där i affären så frågade hon hela tiden om jag ville ha något, typ glass, kakor och läsk och allt möjligt ;). Vi satt sen ett tag hos mormor och fikade och kollade på alkisarna som hänger utanför systemet.
När jag kom släppte jag ut Kelvin i trädgården och sen tog jag ut datorn också. Nä, jag e inte beroende av datorn ;)..

Nu är det bara en vecka kvar till premiären. Längtar!


Nu ska jag nog gå en promenad sen ska jag se TV.
Min planering för denna veckan ser ut såhär :)
Tisdag 7/4 - Ingenting. Plugga kanske. Vill någon hitta på något säg till :D.
Onsdag 8/4  - Vara hos bror min i K-town hela dagen :)
Torsdag 9/4 - Planera läger och sen TÅPAR.
Fredag 10/4 - Fest i Lödde hos Nathalie :D
Lördag 11/4 - Påskafton. Så då ska man väl fira lite.
Söndag 12/4 - Ingenting planerat. Vill någon hitta på något säg till!
Måndag 13/4 - Hemmapremiär. Malmö FF- Örgryte på Swedbank Stadion :D:D <3

Ha det fint <3
/Karin

You're not my enemy and you're not my friend.

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA, min mormor skulle aldrig erbjuda mig glass eller kakor.

Hon har fettfobi (och även fettourettes)

2009-04-07 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0