Håtvåessofyra det är svavelsyra

Började nio idag. Lite sovmorgon :). Lyckades faktiskt sova hela natten trots min förkylning. Sjukt kul att jag drömde om att jag träffa alla spelare i MFF och så fick jag sitta bredvid Sankan ;) ahhahahahhahaha. Började med fysik. Det var fruktansvärt tråkigt plus att man inte hör ett skit av vad Leif säger :S. På svenskan diskuterade vi och Hedda och jag kom fram till att man ska rata charter ;). På lunchen fick vi fick med ett äckligt "täcke" på. Vi satsade på flingor istället. Fast det var mest äcklig müsli... På engelskan gick brandlarmet så hela Spyken fick gå bort till Vårfruskolan. Och när vi stod där kom det fram massa gulliga ungar som sålde majblommor. Dom lyckades faktiskt sälja några ;) haha. Sen behövde vi inte ha engelska mer. Historia efter det. Vi gick igenom lite om källkritik...
Efter historian hade vi en liten rast så då gick vi till cafeterian och köpte kanelbullar och klubbor ;). Sen var det kemi. Gick igenom massa om syror och baser. Slutade 15.40 och då gick jag Emelie mycket snabbt till bussen för hon skulle hinna med den som gick 15.49 och jag med den 15.47.

Insåg precis att ingen bryr sig om vilken buss jag tog men ändå.. När jag kom hem försökte jag få liv i vårt internet och lyckades faktiskt, så helt oteknisk e man inte. Åt kvällsmat och sådär och sen följde jga med pappa till biblioteket och sen gick vi och handlade choklad :D. Följde sen med på promenad med Kelvin och nu sitter jag här och väntar på att matchen mellan Elfsborg och MFF ska börja :).

Återkommer med resultat och sådär :)
Ha de <3
/Karin

Blink once and it's gone..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Man måste typ ha überbra hörsel för att höra vad Leif säger.



Annars var kemiläraren, som vanligt, mycket klantig. Det gillas :D

2009-04-22 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0