Fredag och nu i påsktider långfredag

Yo!
Vaknade vid 9. Käkade inte frukost, för vi hade inget gott hemma.. Hjälpte mamma ducha Kelvin. Vilket känns lite onödigt nu i efterhand eftersom han sprang ut nästan dirket och lekte i det snuskiga fontänvattnet, menmen. Vid halv 11 kom Jenny till mig och sen cyklade vi ner till busstationen (rättare sagt, jag åkte bak på Jennys cykel eftersom jag glömt min cykel på busstationen xD). Tog bussen till värnhem. Vi lyckades hitta bort till Entré (för det är så väldigt långt iväg ;)). Sen gick vi där i affärerna. Jenny hitta massa fint, men inte jag. När vi åt lunch på burger king såg vi ett antal ultimata fjortisar både bland killar pch tjejer xD haha. När vi hade kollat lite mer i affärer fikade vi på Wayne's Coffee. Jag drack en smoothie! Helt sjukt! Efter det lyckades jag faktiskt hitta en T-shirt på H&M. Den var tydligen mijövänlig. Sånt där organic cotton. Hmm, undrar hur mycket det hjälper miljön av att jag köper en tröja med organiskt bomull?...
Efter att ha kollat i lite fler affärer orka vi inte vara kvar där så vi bestämd eoss för att åka hem :). Entré var fint, men inte mcyket bättre än typ Nova. Inte jättefantastiskt om man säger som så.

När jag kom hem igen hjälpte jag pappa och lyfta ut utemöblerna och städa lite i uterummet. Sen åt vi grillat kött och pommes i det nystädade uterummet ;). Gottgott. När vi hade ätit klart upptäckte vi att det blivit strömavbrott. Och med hjälp av alla mina coola kontaker kom vi fram till att det var över hela Staffanstorp. Var ute en sväng med Kelvin och sen skulle vi ha lite mys. Dvs ha massa ljus och spela kort. Tror ni inte strömmen kommer tillbaka då? Jo.. Fast vi spelade lite kort ändå :). Sen såg vi Talang 2009. Kan då tycka att Bert är lite creepy, men det är ju bara vad jag tycker.
Nu händer inte mer denna kvällen för min del så godnatt och Glad Påsk :D.
/Karin

It was not my intention
Thought he was from heaven sent
So here's my confession
I know I made a fool of myself

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag måste ändå säga att en tröja i organic cotton är bättre för miljön än en tröja i icke-organic cotton :)



GLAD PÅSK! :D

2009-04-10 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0