forts. från förra inlägget

Lördag: Vi vaknade vid 8 ungefär och sen gick vi ner till frukosten. Den var faktiskt mycket god måste jag säga. De hade bl a de där ljusa jättegoda knäckebröden;) :D! Sen gick vi bort till Torpaskolan igen. Själva mötet började nästan direkt. Det var "slut" (alltså det avslutades för att börja på söndagen igen) vid 11 ungefär och då var det lunch. Pastasallad och fläskfilé. Mycket gott må jag säga ;). Eftersom det var sjukt fint väder satt vi ute och åt :D. Det var trevligt. Efter lunchen fanns det lite olika seminarier som man kunde gå på. Jag och Lollo gick på ett om det nya programmet. Var väl...intressant... Sen fikades det lite och sådär. Lite senare på kvällen var det FM-kväll :). Vi åt förrätt. Det gick ganska snabbt så i väntan på huvudrätten ritade vi bordet (Man fick lov att göra det alltså ;)) samtidigt som vi lyssnade på ett band som spelade covers. De var väldigt bra faktiskt :).
 

Till huvudrätt var det lax :) mums. Sen fick man halloncheescake till efterrätt :). Resten av kvällen blev det musiktävling, magdans (det var en i styrelsen som hade lovat att dansa magdans om det kom fler än 200 människor och det gjorde det ;)) och linedance (sjukt jobbigt att dansa det i en aula utan luftkonditionering xD). Sen hände inte så mycket mer den kvällen :P.

Söndag: Samma procedur som på lördagen. Vi fortsatte med förhandlingarna. Sen var det fika och Lunch. Efter lunchen gjorde vi det sista av förhandlingarna och sedan avslutades mötet vid 3 ungefär. Jag och Lollo hade tågbiljetter från mölndals C klockan 17.50. Så vi hade lite tid att ta dö på ;). Då coola vi oss i affärer på Nordstan. Det var trevligt :). Efter att vi ätit någon slags kvällsmat på McDonalds blev det helt plötsligt lite bråttom. Men vi lyckades komma i tid till tåget. Väl på tåget märkte man hur tröt man var. Lollo somna, jag nästan xD. När jag kom hem var jag så sjukt trött att jag i princip gick och la mig direkt -.-

Måndag: D-dag. Fast mna var inte ledig hela dagen :/. Var tvungen att åka in vid 12 och skriva en svenskauppsats (det är som nationella fast det finns bara på Spyken...). Var klar vid -halv 3 tror jag och då stack jag hem. Var duktig och pluggade lite biologi. På kvällen var jag ute och gick med Jenny ;). Nä det är inte det ända jag och Jenny gör, men det är det enda vi hinner göra på vardagarna och det är faktiskt mycket trevligt :).

Tisdag: Skola idag. Orkar inte skriva så mycket. Vi hade biologiprov. Gick nog faktiskt bra :). Sen kna jag meddela att jag inte har någon att gå på matchen med imorron :'((((!!

Usch..

Godnatt <3
/Karin

It's like you're a leech
Sucking the life from me
It's like I can't breathe
Without you inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0