Ett litet inlägg sådär bara :)

Idag har varit en bra dag tycker jag :). Fint väder, kort skoldag, god mat (hemma alltså) och en massa härligt vännertittande. Sen har jag kommit på idag att jag är lite besatt av Jonas Sandqvist ;). Han är fin. Längtar till matchen för då kommer jag stå bakom målet och inga löparbanor ivägen alltså är man jättenära Sandqvist ;) haha.
 Erkänn att han är rätt fin va? :) haha.

Innan när jag pratade med min bror bestämde vi att jag ska komma till honom någon gång under lovet. Det ska bli skoj :D. Får se om han nu kommer ihåg det ;). Han var tydligen inte nykter när jag prata med honom. Men det kanske jag sa i förra inlägget?.. Han tyckte jag skulle supa med han och hans kompisar någon gång haha. Jag tackade nä ;).

Usch har matteprov på fredag. Det är läskigt för det går inte så bra i matten nu och jag måste ha MVG på det provet.. Sen har man historiaprov efter lovet. Förhoppningsvis går det bra. Handlar om andra världskriget. Det är ganska intressant. Iof läser vi bara den tråkiga delen av det. Inget om själva kriget eller koncentrationslägrena och sådär..

Nu ska jag titta på några avsnitt vänner till :)
Puss
/Karin

Quick! How do you get a chick out of a VCR!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0