En mening kvar..

Jaha, nu sitter man här. Har varit duktig och pluggat historia. Ska nu bara skriva klart engelskan. Har ungefär en mneing kvar. Och den finns inte, jag lovar! Mina arbeten vill inte ha en bra sistamening.. Blir så trött.

Började med en tråkif fysiklektion imorse och sen hade jag en tråkig svenskalektion där vi pratade om resor. Lunch, spaghetti och köttfärsås :). Sen var det...engelska... Det tråkigste av alla tråkiga ämnen -.- Historia efter det. Det är ändå ganska roligt eller vad man ska säga. Efter historian var det 25 minuter kvar till vår sista lektion. Vi gick då ner till cafeterian och fikade lite :). Sen var det då dags för vår sista lektion, kemi. Vi fick tillbaka våra prov. VG, ändå helt ok. Sen fick vi räkna lite stökiometri ;).

Följde med Sofia till sandkaka efter skolan. Vi åt kladdkaka, plugga jobbig fysik och snackade skit. När jag kom hem åt jag pizza och sen plugga jag..

Har lyckats övertala Emelie och Ulrika att följa med på matchen på Söndag :D. Apropå fotboll. Häcken vann precis över Göteborg med 4-1!! :O Hur sjukt är inte det! Och Brommapojkarna leder allsvenskan, de e också helt sjukt!

Jaja, Godnatt
/Karin

Ljug, Ljug och kyss mig hårt en sista gång
Inga röda ögon, låt oss ta oss för vad vi var
Världens bästa jävla flirt och sommaren sista smak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0