Det löser sig

Har inte uppdaterat på ett tag detta p g a att jag varit i Göteborg hela helgen. Jag tänkte uppdatera lite om mina senaste dagar :). Är sjukt trött så det blir kanske inte så mycket. Hmm, funderar på om det åskar .. Låter lite så nämligen !

Fredag: Började med Nationella i engelska. Skrev en uppsats. Det var sjukt tråkiga ämnen, jag menar datorer. Hur kul är det? Efter det hade vi engelskalektion. Eftersom vi suttit och skrivit i 80 minuter skulle vi vara i Botan på lektionen. Vi tänkte att nu får vi säkert leka lekar eller något sånt skojigt. Men.. Nä vi delades in i olika grupper och sedan fick varsin dikt som vi skulle redovisa på något sett -.- Skitkul verkligen! Gillade dock när Oskar och hans grupp rappade ;) haha. Efter lunchen hade vi matte och sedan fysik. När jag kom hem packade jag färdigt och sedan kom Lollo och hennes mamma och hämtade mig. Vi körde sen in till Lund C. Därifrån åkte vi till Göteborg C. Vi åkte därifrån spårvagn till något ställe som jag inte minns namnet på, men det låg lite off om man säger som så. Vi installera oss på hotellet. De hade kvälls"buffé". D v s ris, köttgryta, sallad och några brödbitar ;), men det var trots alt mat! Vi gick sen bort till Torpaskolan och var med på "mingel". Jag hittade Emma. En av mina konfakompisar :). Lollo var under tiden på ROKO-möte. När Lollo var klar där gick vi tillbaka till hotellet och sov :).

Orkar inte skriva mer nu så God natt =) <3
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0