Äntligen vår!

Japp nu känns det som att det är vår! Ska jag förklara varför? Jag gör det iaf, oavsett vad ni tycker ;):

  • Solen lyser och det är varmt
  • Jag sitter ute i bara linne och fryser inte
  • Grannarna låter i sin trädgård
  • Kelvin solar sig vid fontänen
  • Vi har börjat äta i uterummet
  • Massa härliga blommor :)
  • Ballkongerna på spyken är öppna och folk har börjat äta ute
  • Vi ska grilla ikväll

Så det var mina vårtecken ;) och här kommer en solig bild på Kelvin :D


Min dag (än så länge då asså) då då! Började 8.15 med matteprov. Det gick sådär. Två uppgifter som jag inte klarade helt och sen har jag säkert gjort fel på någon annan också.. :/ Sen hade man engelska där inget vettigt gjordes.. Lunch. Lax med potatis och "citron"sås. Faktiskt ovanligt gott måste jag säga! Efter lunchen hade vi matte. Man tycker att då borde den lektionen vara ganska chill med tanke på att vi hade matteprov på morronen, men nä. Istället började vi gå igenom nya grejer (som jag iof kände igen från högstadiet)! Känns lönt att göra det, jag menar det är ju lov sen!!! Till sist hade vi iaf fysik. Inget speciellt..
Så det var väl min dag på ett ungefär. Eftersom det ser ut som att jag inte kommer göra något vettigt ikväll kommer ni säkert få ett inlägg till.. :/
Puss
/Karin

Yeah, it's like a cow's opinion. It just doesn't matter. It's moo.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett annat vårtecken (eller två):

Det är blommor överallt

och

Det är påsklov! :D

2009-04-03 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0