Julafton igår om ni missade det!


Igår var det som sagt Julafton!
Det började med alla gäster kom hem till oss; Sebastian & Sara, mormor, Eva & Krister+Anna, Rebecka och Albin.. Vi åt julgodis och drack julmust och sånt mumsigt. Efter ett tag skulle Eva & Krister & co. åka vidare och fortsätta julfirandet hos deras mormor och morfar. Vi som var kvar spelade då julklappsleken =). Det gick ganska bra måste jag säga! Efter det åt vi julmat (ja, vi nekar Kalle anka). Julmat är julmat... Det vet vi alla hur det smakar :/ Sen blev det lite dötid och då spelade vi guitar hero, jag börjar bli riktigt duktig må jag säga!

Mitt i vårt guitar hero spelande knackade det på dörren och där stod det det en tomtenissa (Hanna). Sen fick vi våra juklappar riktigt nöjd är jag!


Dett fick jag:

I julklappsleken

Salta pinnar

Ihopfällbar hårborste+spegel

Suddgummisar (stavning?)


Julklappar
Vänner säsong 6
Vänner säsong 8
Vinröda benvärmare
Ipod shuffle (vit)
Presenkort Nova Lund
500 kr
Sockar
Örhängen
Dumle mix3
Hylla (gjord av Hanna)
En namnskylt (gjord av Hanna)
Biljetter till slutspelet i handboll med pappa


Mamma sa precis att vi ska mellandagsreashoppa imorron =D!!! Då ska jag försöka hitta nånting man kan ha på sig på nyår =).  

Toodeloo, se ya!
/Karin


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter inte helt fel med dem där biljetterna till handbollen;) <3

2008-12-25 @ 19:02:46
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter inte helt fel med dem där biljetterna till handbollen;) <3

2008-12-25 @ 19:02:53
Postat av: Hedda

Neka Kalle, som i att strunta i Kalle Anka klockan tre?! :O Och sen inte en superglad gubbe vid snacket om julmat, alltså mat..!

Himla Friends-nörd du är egentligen :P Men biljetter till vilket slutspel? inte Lundaspelen, va?

2008-12-28 @ 00:54:43
Postat av: Anonym

Jo, strunta i kalle anka klockan tre! ja vid maten skule jag nog satt en glad gubbe vid :/! Slutspelet där Sverige kna vara med om dom går vidare.!

2008-12-29 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0