Får väl göra som alla andra...



Hej
Nu har jag också skaffat en blogg även om jag hatar att skriva :S. Tänkte att det kunde vara lite roligt!

Idag har vi köpt julgran, pyntat hela huset och julbakat har vi hunnit med också. Trots detta har jag inte fått den där julkänslan:/ och det är bara 3 dagar kvar till julafton!! 3 dagar. jag har inte ens köpt alla julklappar, vilket känns liiite stressande...



Igår/idag var det nattvolley som gällde. Skojigt värre även om vi sög. Eftersom vi kom sist slapp vi stanna till kl 3-4 på natten utan kunde istället åka hem vid 1 =D. Väl hemma var jag jättepigg ch kunde inte sova så då gjorde jag det jag är bäst på, titta på "vänner"! När jag sett 3 avsnitt kunde jag fortfarande inte sova så då läste jag lite. När jag hade läst bestämde jag mig för att försöka sova igen och tror ni inte att man får sms då!! Dock var det från en trevlig person så det gjorde inget ;) efter det sov jag väldigt gott :).  

Min bror är hemma fram till jul. Och snäll som han är hade han med sig guitar hero hem med två gitarrer! :D Så nu känner jag mig inte lika dålig på det! Idag fick Jakob (min bror alltså) reda på att Sebastian (min systers pojkvän) ska fira jul med oss, eftersom han inte hinner åka hem till norrland. Så nu är min bror inte så värst glad, eftersom han inte riktigt tycker om Sebastian. Han tycker att han är en äkta lundabor (besserwisser, stavning?). Så denna julen blir nog lite annorlunda, men förhoppningsvis lika rolig ändå..!

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, grönpepparbiffar, mumsigt värre! :P

Ha det fint
Karin

Kommentarer
Postat av: lollo

lilla karin väl stavas med ä och ett l! :P

2008-12-22 @ 00:02:12
Postat av: Hedda

ajdå, har du också fallit för grupptrycket? ;)

2008-12-28 @ 00:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0