Dålig början, bra slut!



Hejhej..
Igår skulle jag gå och lägga mig vid 12 ungefär(på natten alltså), så jag la mig i sängen och försökte sova. Precis när jag håller på att somna hör jag en hund skälla. Det kunde inte vara Kelvin, eftersom han låg i min säng.  Jag tänkte att den slutar nog skälla snart. Men icke, två timmar senare skäller den fortfarande :/. Kelvin började bli orolig också, så därför blev det ännu svårare att sova. Då kommer pappa ner. Han kunde inte heller sova, så vi tittade på lite TV tillsammans (hockey). Sen bestämde vi oss för att försöka sova igen. Men.. hunden skällde fortfarande. Då tappar min pappa tålamodet och tar på sig ytterkläder och söker upp huset där hunden skällde. Han knackade på dörren hos familjen Manucherian/Nilsson. Victor öppnar och verkar vara ensam hemma.
Pappa: Hej, du kanske ska ta in hunden eftersom han skällt i tre timmar nu!
Victor: Har han?
Eh jaaa!
Efter detta samtal var det tyst och jag kunde sova, men jag förstår fortfarande inte varför ingen annan gjorde något. Grannar t ex.. Vi bor liksom ändå en bit ifrån dom. Okej det är typ bara en väg mellan, men ändå.

Jaja nog om det. Eftersom jga inte somna förrän vid typ 4 inatt, sov jag ända till 12 idag! :O :P Och när jag gick upp höll mamma på att göra lunch, så det blev prinskorvar med ketchup till frukost :P Under dagen gjorde jag i princip ingenting; spelade guitar hero, spelade wii, tittade på vänner, handlade mat med mamma :).

Vid 6tiden bar det iväg til Malmö. Jag, Sara, Mamma och mormor skulle se Jesus Christ Superstar :D! Den var sjukligt bra kan jag säga.

Slutligen vill jag bara säga tack pappa för att du fick tyst på hunden och tack mamma för att du lyckades fixa biljetter till Jesus Christ Superstar! <3

Ha de gott mina kära läsare :)
/Karin

Kommentarer
Postat av: H

JESUS CHRIST vad det är bra!! Särskilt Jesus himself och Judas ;D (Y)(Y)

2008-12-28 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0