29 december

Hajhaj ;)
Idag var en trevlig dag, jag sov till 11. Klockan 12 kom Jenny över och då gick vi och hämtade våra busskort och terminskort. Sen gick vi en liten runda i Staffanstorp. När vi kom hem åt vi stållakakor och drack mjölk. Vi bytade också julklappar. Fick ett par väldigt mysiga sockar av Jenny, tack <3! Efter det spelade vi lite Wii och Guitar Hero.

Sen hörde vi i trappan hur mamma sa att skolkatalogen hade kommit :D:D Vi blev helt hysteriska! Sen satte vi oss på Hannas rum och tittade igenom hela och då menar jag hela! Mycket underhållande måste jag säga. Sen blev Jenny hungrig så hon gick hem. Jag tittade då igenom hela skolkatalogen igen! ;)

Nu har jag inget mer och skriva så ni får ha det så bra!
/Karin

Btw ha det så roligt i London Emma och Lollo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0