28 december

Hallå små vänner!
Idag följde jag med mamma och lämnade balklänning och bröd hos Sara. Sara rensade bland sina kläder så jag fick tre tröjor! :)

Och nu ikväll var jag hemma hos Emma tillsammans med Lollo och Filli. Vi bytade julklappar!
Julklappar:
Cheesburgare på burk :S
Dumle 3mix
MiniMIG
Örhängen (gjorda av Lollo)
En Jättestor spork ;)
Kär och galen (bok)
Tack så mycket! <3

Efter vi hade bytat julklappar åt vi jordnötsbrownies och drack cocka :D. Sen försökte vi bygga Emmas omöjliga pussel som hon fått av sin bror. Det var endast röda pusselbitar!... Men vi nekade det efter ett tag och såg på Sagan om ringen 2 istället, som gick på TV. Tycker det är den bästa. Bara massa coola krig :) :P

När jag kom hem satte jag mig i sängen med datorn och då hör jag en katt som jamar helt högt utanför mitt fönster. Det var sjukt läskigt! Sen var det någon konstig människa som fick för sig att börja smälla raketer och då började Kelvin skälla :/. Man blir ju bara trött...

Men natti natti
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0