26 december

Hallå!
Idag var jag på Nova Lund. Jag mellandagsreashoppa med mamma. Det blev inte så mycket, men jag är nöjd =). Vi åkte in så att vi var där när det öppnade, d v s 10. Vi satsade på gina tricot först eftersom vi vet av erfarenhet att där blir sjukt lång kö efter ett tag. Jag hittade ett par snygga jeans för 200 kr. De satt skitbra! Sen hittade jag inte så mycket mer där... Vi gick vdare till Ichi där jag hittade en svart blus som jag kanske ska ha på nyår =D. Efter det gick vi runt lite och tittade, mamma hittade lite kläder och vi hittade några tröjor till Hanna också. Jag hittade även ett rött underställ på Inter sport xD.

Sen blev det så mycket folk på Nova att vi inte orkade vara kvar där längre.. :/ Det var långa köer överallt t o m på pressbyrån :O.

När vi var i Staffanstorp körde vi inom Willys för första gången =). Vi handlade lite mat och sånt trevligt :P. Och imorron ska jag se Jesus christ superstar =D. Det ska bli riktigt skojigt!

Ha de fint små barn! <3
/Karin


Ser du stjärnan i det blå... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0