2 dagar kvar..

Hallå
Idag är det två dagar kvar till julafton och jag har en och en halv juklappar kvar att fixa! Idag när jag skulle baka stållakakor (kärleksmums) till min pappi upptäckte jag att vi saknade massa ingredienser, så då blev jag tvungen att åka till ica och handla. På vägen till Ica mötte jag Emma =D så hon följde med mig och handla, det var mycket trevligt! =) När jag väl var hemma igen kände jag mig en aning stressad eftersom jag trodde att pappa skulle komma hem snart. Nu i efterhand känns det lite onödigt eftersom han fortfarande inte kommit hem :/

Ikväll blir det Mando som gäller, för att fira att Filli fyller 18 år idag =D Grattis på henne! Jag har varit på Mando två ggr innan och det var mycket gott vill jag lova! Så jag hoppas att detta bli lika gott.

Nu ska jag gå och skära upp kakorna ha de fint
/Karin

P.S Grattis på Bella också, som fyller 16 år idag =D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0